چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

۳۵۱ بازديد

موضوع امروز ما حذف تبلیغات اینستاگرام و آموزش نحوه خلاص شدن از تبلیغات اینستاگرام میباشد که این روز ها هم به صورت پست و استوری قابل مشاهده هستند اما چگونه میتوانیم از شر این تبلیغات مزاحم رهایی پیدا کنیl؟ جواب این سوال بسیار ساده و تنها با چند کلیک امکانپذیر میباشد.

 

 

حذف تبلیغات اینستاگرام :

خب اگر شما یکی از کاربران فعال اینستا هستید به احتمال بالا حداقل یک یا دو بار پست های تبلیغاتی در قسمت هوم اینستاگرام خود مشاهده کرده و از آن گذر کرده اید اما شاید این پست ها و یا استوری ها به قدری برای شما تکرار میشوند که دیگر کلافه شده اید و یا اصلا میخواهید حتی یکبار هم چنین پست هایی را مشاهده نکنید.

 

 

برای حذف تبلیغات اینستاگرام در اکانت اینستاگرام تان کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و سپس به صفحه هوم خود مراجعه کنید.

2_در صفحه هوم اکانتتان اینستاگردی کنید و هنگامی که به یکی از پست های تبلیغاتی اینستا برخورد کردید آیکون سه نقطه مربطه به پست را لمس کرده تا کادر جدیدی برایتان باز شود.(برای شناسایی پست های تبلیغاتی نیز میتوانید از نوشته sponsored در زیر اسم پیج ها استفاده کنید)

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

3_ بعد از انتخاب آیکون سه نقطه کادر جدیدی باز میشود که دارای سه گزینه میباشد که برای خلاص شدن از تبلیغات اینستاگرام کافی ایست گزینه اول یعنی "hide ad" را انتخاب کرده تا وارد صفحه ای شوید که اینستاگرام از شما دلیل حذف پست های تبلیغاتی را از سوال میکند.

 

حذف تبلیغات اینستاگرام

 

 

its not relevant :

تبلیغات یا آگهی به نمایش گذاشته شده مرتبط نیست

 

i see it too often :

این تبلیغات برای من به صورت مکرر به نمایش در می آید

 

its inappropriate :

این آگهی محتوای نامناسب دارد

حذف تبلیغات اینستاگرام4_ بعد از انتخاب یکی از گزینه های مربوطه این آگهی برای شما حذف شده و پیام تشکر مانندی برای شما از اینکه این مورد را گزارش کرده اید به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

جمع بندی :

با مشاهده پست های تبلیغاتی در اینستاگرام به راحتی میتوانید خود را از این آگهی های تبلیغاتی خلاص کرده اما نمیتوان گفت به صورت دائمی زیرا شما با این کار دارید برخی از پست های مربط به هم را از اکانت و تیررس خود به دور میکنید اما با حذف دو یا سه پست تبلیغاتی میتوان گفت به صورت کلی خود را از شر این پست های تبلیغاتی رها میکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.